moviestar01

Alla inlägg under juni 2012

Av Movie Star - 28 juni 2012 23:33

   

Av Movie Star - 24 juni 2012 22:50

 

Hihi.. En as snäll kille xD Kolla hans klubb och bli medlem de är han värd (a'


Hans klubb: musik klubb


Kram alla blogg läsare ♥

Av Movie Star - 21 juni 2012 20:32

Hejsan!


Jag vill tacka alla mina vänner, alla de som kollar min blogg för att de stöttar mig och hjälper mig när jag behöver dom! :)


Nu så skulle jag vilja tacka för de här också:


Alla som har gillat min artbbok om min nya video! TACK   



Och alla som har kollat och älskat min video på youtube, TACK IGEN   


    


En stor kram från Movie_Star_01






Av Movie Star - 19 juni 2012 23:33

Hej hej, har ni haft en okej dag? De har jag iallafall, men inte så kul..   Har bara chillat hela dan!   


Men nu vare inte de vi skulle snacka om xD

De e så att jag tänkte gör en till video men vet inte riktigt vilken låt jag ska välja?

GE LÅT TIPS!!!

Behöver verkligen hjälp, har så många låtar att välja mellan, men de e ju min musik smak :S Nu så vill jag veta eran   


Skicka ett mail till mig på MSP eller så skriver du här i kommentarerna, klicka bara där nere typ här någon stans ↓↓↓↓↓↓

♥♥♥KRAM ♥♥♥

Av Movie Star - 18 juni 2012 22:10

Hej!


Nu har jag gjort en MSP Video! :) Kolla!! 


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Skicka gärna fråger eller bara ett mail på msp! :D
Kram// Movie_Star_01

Vad är klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga Mig

29 besvarade frågor

Besökare

Omröstning

Vad vill du vara för djur, om du fick välja?
 Katt
 Hund
 Marsvin
 Ko
 Häst
 Älg
 Varg
 Räv
 Björn
 Fisk
 Mus
 Råtta
 Rådjur
 Hare
 Kanin
 Fågel
 Något annat Svenskt djur.
 Något annat djur i något annat land.
 ETT MONSTER! xD

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Skriv vad du tycker om bloggen här :)

Mina besökare! xD

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards