moviestar01

Alla inlägg under maj 2012

Av Movie Star - 30 maj 2012 15:33

Här är bilden som fattades på klänningarna!   

 
Av Movie Star - 30 maj 2012 15:17

Gina Tricot

Behöver hjälp!!!

Vilken klänning ska jag ha till skolavslutningen?

Kan inte bestämma mig!

Jag tycker om alla men gillar den här...

 

BÄST!

Men jag behöver hjälp! Vilken tycker du bäst om?

Svara genom kommentarerna!


Kram  

Av Movie Star - 29 maj 2012 20:58

Haha.. jag tycker själv att de e lite överdrivigt rockigt! HAHA xD å jag själv har gjort videon! Jag kan inte fatta de.. men gjorde den när jag inte var på så bra humöre.   Ni som inte gillar ROCK jag förstår de. Jag gör inte heller de, men ibland e de gött att lyssna på rock.. tex. när man e as sur på någon och hatar livet just då... men de går över snabbt, och man kan tillslut lyssna på NORMALA LÅTAR!    

Av Movie Star - 29 maj 2012 18:13

Hej!

Nu skiter jag fullständigt i detta! Orkar inte köta mer om kompisar och skolan.. NU lägger jag de åt sidan, och så lever jag livet som jag vill ha de! Inget jävla trök LIV!  


--- annnat ----


Yeah! Ska få en till häst!   Det är ett fullblod och de e en valack. Ska snart åka å kolla på han. Nu blir inte mitt söta sto ensamt längre! Nu blir vi båda glada, och nu kan vi rida två hästar.. blir mycket roligare! 


I ♥ HORSE


  


  Pöss Pöss  

Skriver mer sedan alla läsare!

Av Movie Star - 28 maj 2012 19:20

Ännu en låååång hård jobbig dag med tårar...


SKOLAN! Vem fan uppfann skolan? Den jäven som gjorde de ska få stryk av mig när jag träffar han/hon!   

Den förstör allt mellan kompisar, den gör så att man träffas för ofta och man kommer i bråk om man träffas oftare, för då börjar man inte stå ut med varandra längre! De e de som precis har hänt mig.. Vad fan tar alla mina vänner ivägen, de går åt två olika håll, de bråkar å vart ska jag ta vägen? Båda vill ha mig, jag vill ha båda.. Men de bästa skulle vara om jag kunde dela å mig, då skulle jag kunna hänga med en var! Men de kan jag inte nu!!! Vafan tog ni vägen? står fan inte ut längre! Vill bort från denna här skolan, vill bort från de här vännerna.. och jag vill hitta nya! Som inte kan bråka med varandra så as länge! Detta suger...


En till dag väntar... De e bara att ta den som den kommer! Och plugga på så att man får bra betyg!


Många skit kramar till alla mina bloggläsare som älskar skolan!  

Och många fina kramar till mina bloggläsare som tycker som jag!   

Av Movie Star - 27 maj 2012 18:13

Hej igen!


Ja då har man tagit första dopet, det var riktigt skönt!   Jag har en stor sjö precis bredvid mig! Får typ gå 500 meter.. Jag trodde de skulle vara mycket kallare en vad de var. De måste ha varit närmare 20 grader nästan! Coolt säger jag!!  Hoppas de blir så här hela året om!

 S-o-m-m-a-r, sommar och sol,

havet och vinden och doft av kaprifiol,

 s-o-m-m-a-r sommar och sol,

en himmel så blå som viol

OSV...

Den sjunger vi alltid på midsommar!   ÅÅ jusste ja!! De e snart SOMMAR LOV! 13 skoldagar kvar i skolan, ca 3 vecker kvar!    Jippi, jag längtar så himla mycket! Jag ska bli jätte brun, och så ska jag försöka färga håret någon dag, tror jag! Ska bli göttans de!

Men nu tror jag att jag ska hänga med min bror ut och fiska! Hoppas att vi får en riktigt stor abborre, så at vi kan steka å äta den sedan! Egen fisk är de godaste som finns. (Bättre en köpt iallafall)


---- Annat-----


HAHA xD blev lite fel i förra inlägget, men ni fattar någ vad de ska stå! DAGENS MOVIESTAR ska de stå


Kram kram ♥

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Skicka gärna fråger eller bara ett mail på msp! :D
Kram// Movie_Star_01

Vad är klockan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga Mig

29 besvarade frågor

Besökare

Omröstning

Vad vill du vara för djur, om du fick välja?
 Katt
 Hund
 Marsvin
 Ko
 Häst
 Älg
 Varg
 Räv
 Björn
 Fisk
 Mus
 Råtta
 Rådjur
 Hare
 Kanin
 Fågel
 Något annat Svenskt djur.
 Något annat djur i något annat land.
 ETT MONSTER! xD

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Skriv vad du tycker om bloggen här :)

Mina besökare! xD

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards