moviestar01

Alla inlägg under april 2012

Av Movie Star - 28 april 2012 23:55

Ja!  Nu e videon ute på youtube! Snart så kanske den kommer till MSP TV, om jag bara kommer på hur den ska kunna komma dit?   Vet du? Maila mig på MSP eller skriv här i kommentarerna!  


Men HÄR ÄR DEN!  


   

Av Movie Star - 28 april 2012 19:53

Yeees! Då är man änligen klar med msp videon! SÅ nu e de bara att skapa ett youtube konto och sedan är de bara att ladda upp, men ni kan få en förtitt....


Nehe, de gick inte!   


Men så fort jag får den på youtube så lägger jag ut den här   


KRAM

Av Movie Star - 27 april 2012 12:58

   Hej hej, idag så tog jag en titt i de danska msp. Så nu kommer hela min nya danska msp gubbes värld synas här! De blir jobbigt att börja om... men men! De får man tåla, när man e riktigt nyfiken!  


De ser ut som de svenska msp:

 

Kolla noga.. Ja ser du? Där uppe^ De har lagt till en profil.. Vi klickar där och kollar!  


   

Då kommer de här, min profil. Åt höger där jag har markerat där kan du välja vart du vill komma, min favo sida är...


 

Här skriver man om sig själv, skit coolt tycker jag!  

Man kan också komma till level 25 kolla här...

  

För att komma till level 25 behöver du 60.000.000 fame   de är mycket! Jag har bara 0 fame just nu på min första gubbe.. Men nu ska jag greja lite, vi ses! De kommer komma mycket mera bilder!


Kram Movie_Star_01


Ps. Min gubbe på de Danska msp heter.. Sverige' 

Av Movie Star - 26 april 2012 13:37

Då är man sjuk idag.. hatar att vara sjuk !  

å så har jag så tråkit, JAG VILL TILL SKOLAN!

hehe.. nee de vill jag inte men.. Ibland så är de sjukt tråkit å bara sitta hemma, vill ju till kompisarna.. DÄR man hör HEMMA!  

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. Har du någon idé?

Men jag får väl blogga om någonting!  


      

Vilken färg vill du ha? Välj en siffra å skriv i kommentarerna  

Jag vill ha:  19, 20, 7

 

  Sjukt fina naglar! Vill också ha!   

Nu blev jag sugen på att måla mina egna naglar, lite coolt! Aja, lägger in de på bloggen när jag är klar med de så att ni får se hur dom blev!   

 

 

Kram!  

    

Av: Movie_Star_01

Av Movie Star - 25 april 2012 16:02

  Ni ser nog vad de står där uppe "HAR INTE BLOGGAT PÅ ETT TAG" sorry för de.

Men denna helgen har varit kul! Och har inte haft tid att blogga.. Men då kunnde du väl blogga i måndags eller tisdags? Nej de har jag inte kunnat... Varför? För att skolan har kommit ivägen.


Joa, men nu ska jag berätta en sak!   De ni ser där uppe, har jag gjort helt SJÄLV! Bara lite hjälp från en sida! Gjorde den i "Gimp"  Kommer nog mycket fler röliga  bilder och sådant


Men nu ska jag göra en ny header å sånt!  


Kram    

Av Movie Star - 20 april 2012 15:51

Cha cha!   


  Jag är KÄÄÄR! Eller inte riktigt men gillar en person! Han vet att jag är intresserad av han, å han är intresserad av mig!  



  'LOVE IN MY HEART'   

 

 

Gick in på msp! Och fick se något nytt!



Älskar detta temat! Kan denna dagen bli bättre? Nej jag tror inte de!   

  

 

 

Många hjärtan till alla blogg läsare!

Movie_Star_01

  

 

Av Movie Star - 18 april 2012 16:54

Yes, då har man klarat de!

Level 8!

Level 9 här kommer jag!

 


Jaaa, level 10 närmar sig snart! De kommer bli skit kul!


Harru något tips på att levla snabbare! Skicka ett mail eller skriv här i bloggen (kommentarerna)


Har inget annat att blogga om just nu, så här kommer en dikt!   


"Tack"

 

"Tack för att du finns 
det är dig ja alltid minns.
Du är den
finaste jag har 
och du får alltid stanna kvar.
Du är söt när du ler ,
men ändå mycket mer.
Jag älskar dig 
som du älskar mig."

Av Movie Star - 17 april 2012 17:49

Hellu!


Sorry att jag inte blogga något igår men de får la gå!  


Jag vill ha Molly Sandens HÅR! 

   

Naw, så söt hon är varför kan inte

jag vara så söt!!  


   

^ En kille som ser skit bra ut, han är typ 2m

Han heter Alexander Skarsgård!   


 

JB är 12 år där   sööt!


 

JB 18 år.. naaaaw så het asså!     



Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Skicka gärna fråger eller bara ett mail på msp! :D
Kram// Movie_Star_01

Vad är klockan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Fråga Mig

29 besvarade frågor

Besökare

Omröstning

Vad vill du vara för djur, om du fick välja?
 Katt
 Hund
 Marsvin
 Ko
 Häst
 Älg
 Varg
 Räv
 Björn
 Fisk
 Mus
 Råtta
 Rådjur
 Hare
 Kanin
 Fågel
 Något annat Svenskt djur.
 Något annat djur i något annat land.
 ETT MONSTER! xD

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Skriv vad du tycker om bloggen här :)

Mina besökare! xD

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards